Ötenazi neden yasal olmuyor?
9
●522
- 25-04-2024, 21:04:22Şu anda güzel bir hayatım var, orta halli maddi durumum olmasına rağmen ailemden sevdiklerimden yana şanslıyım. Mutlu bir hayatım var diyebilirim.
2-3 sene önce ağır depresyondaydım, maddi manevi çöküntüdeydim. Asla benim böyle düşüncelerim olmadı ancak olsaydı da hayatımı sonlandırmayı seçseydim şu anki hayatımı yaşayamadan ölüp gidecektim.
Nefes aldığımız sürece umut vardır, bugün yaşamak istemiyorum dersin ama belki yarın çok güzel bir hayat seni bekliyor bunu bilemezsin.
Bu yüzden saçma sapan şeyler düşünmeyin
3 kişi bunu beğendi. - 25-04-2024, 21:10:14Kişinin yaşamına son verme hakkı elbette kişinin kendisine aittir ancak ötenazi dediğiniz şeyin yasal olmama sebebi dünya genelinde farklı sebeplere dayanıyor. Bu durumun suistimal edilmesi, cinayetlerin kolaylaştırılması gibi bir çok faktör var. Hatta ötenazinin yasalaşması durumunda olabilecek toplum sorunlarını belgesel yapan bazı yayınları da izlemiştim. İşin arka tarafına baktığınız zaman, yaşanacak sorunlar bir ülkenin altından kalkabileceği boyutları aşıyor. Zaten ülkelerin ötenaziyi yasak tutma sebepleri, olayın dini bütünlüğü değil, hatta sebepler arasında bile yok bu dini gerekçeler.
- 25-04-2024, 22:38:44çok özel durumlarda kullanılması gerektigini düşündüm her zaman.misal ölümcül,tedavisi olmayan agır bi hastalık var sizde.gününüz sadece dayanamayacagınız türden acılarla geçiyor,acıları hafifletsin diye morfin veriyorlar sadece ama bi süre sonra o da pek işe yaramıyor.bu durumda ötenazi o kişi için en iyi seçimdir...
- 25-04-2024, 23:32:08aslında insanlar da kullanıyor tek farkı "fişini çekmek" diyoruzPowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle