• 25-04-2024, 20:59:27
    #1
    ...
  • 25-04-2024, 21:02:34
    #2
    Bu ülkede batı standartların gelmesi en az 1000 yıl lazım.
  • 25-04-2024, 21:04:22
    #3
    Şu anda güzel bir hayatım var, orta halli maddi durumum olmasına rağmen ailemden sevdiklerimden yana şanslıyım. Mutlu bir hayatım var diyebilirim.
    2-3 sene önce ağır depresyondaydım, maddi manevi çöküntüdeydim. Asla benim böyle düşüncelerim olmadı ancak olsaydı da hayatımı sonlandırmayı seçseydim şu anki hayatımı yaşayamadan ölüp gidecektim.
    Nefes aldığımız sürece umut vardır, bugün yaşamak istemiyorum dersin ama belki yarın çok güzel bir hayat seni bekliyor bunu bilemezsin.
    Bu yüzden saçma sapan şeyler düşünmeyin
    • ArtStoreUqur
    • emrecanondes
    • PowerKing
    ArtStoreUqur, emrecanondes ve PowerKing bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 25-04-2024, 21:09:36
    #4
    Ötenazi ile intihar arasındaki fark nedir?
    İnsanoğlu her zaman zor durumlardan geçiyor. Ötenazi olsa insanların yaşamlarına son verme olasılığı artar
  • 25-04-2024, 21:10:14
    #5
    Kişinin yaşamına son verme hakkı elbette kişinin kendisine aittir ancak ötenazi dediğiniz şeyin yasal olmama sebebi dünya genelinde farklı sebeplere dayanıyor. Bu durumun suistimal edilmesi, cinayetlerin kolaylaştırılması gibi bir çok faktör var. Hatta ötenazinin yasalaşması durumunda olabilecek toplum sorunlarını belgesel yapan bazı yayınları da izlemiştim. İşin arka tarafına baktığınız zaman, yaşanacak sorunlar bir ülkenin altından kalkabileceği boyutları aşıyor. Zaten ülkelerin ötenaziyi yasak tutma sebepleri, olayın dini bütünlüğü değil, hatta sebepler arasında bile yok bu dini gerekçeler.
  • 25-04-2024, 21:40:21
    #6
    Ötenazi yasallaşsa sokakta adam kalmaz. Kim vergi verecek?
  • 25-04-2024, 21:56:12
    #7
    Her an kendine ötenazi yapma hakkına sahipsin uğraştırmayın milleti işte evlilik töreni gibi
  • 25-04-2024, 22:38:44
    #8
    çok özel durumlarda kullanılması gerektigini düşündüm her zaman.misal ölümcül,tedavisi olmayan agır bi hastalık var sizde.gününüz sadece dayanamayacagınız türden acılarla geçiyor,acıları hafifletsin diye morfin veriyorlar sadece ama bi süre sonra o da pek işe yaramıyor.bu durumda ötenazi o kişi için en iyi seçimdir...
  • 25-04-2024, 23:32:08
    #9
    PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örneğin hayvanlar için kullanılıyor, adına da uyutma deniliyor. Ama insanlar için kullanınca günah oluyormuş.
    aslında insanlar da kullanıyor tek farkı "fişini çekmek" diyoruz