Şu anda güzel bir hayatım var, orta halli maddi durumum olmasına rağmen ailemden sevdiklerimden yana şanslıyım. Mutlu bir hayatım var diyebilirim.
2-3 sene önce ağır depresyondaydım, maddi manevi çöküntüdeydim. Asla benim böyle düşüncelerim olmadı ancak olsaydı da hayatımı sonlandırmayı seçseydim şu anki hayatımı yaşayamadan ölüp gidecektim.
Nefes aldığımız sürece umut vardır, bugün yaşamak istemiyorum dersin ama belki yarın çok güzel bir hayat seni bekliyor bunu bilemezsin.
Bu yüzden saçma sapan şeyler düşünmeyin