Kişinin yaşamına son verme hakkı elbette kişinin kendisine aittir ancak ötenazi dediğiniz şeyin yasal olmama sebebi dünya genelinde farklı sebeplere dayanıyor. Bu durumun suistimal edilmesi, cinayetlerin kolaylaştırılması gibi bir çok faktör var. Hatta ötenazinin yasalaşması durumunda olabilecek toplum sorunlarını belgesel yapan bazı yayınları da izlemiştim. İşin arka tarafına baktığınız zaman, yaşanacak sorunlar bir ülkenin altından kalkabileceği boyutları aşıyor. Zaten ülkelerin ötenaziyi yasak tutma sebepleri, olayın dini bütünlüğü değil, hatta sebepler arasında bile yok bu dini gerekçeler.