3 serisi G20 kasa 🫠🫠🫠
25
●1.210
- 23-04-2024, 21:14:13Hocam daha iyilerine binmeme rağmen g20 gerçekten tasarımı inanılmaz olan bir araba çok seviyorum. ( Çok yakması dışında )
- 24-04-2024, 00:33:29E60 530i N53B30 4.5 yil kullandim cok iyi araba)YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hedef m5 v10 ve 760 LI - 24-04-2024, 01:02:50
- 24-04-2024, 09:48:22G20 kullanıyorum ve tavsiye etmiyorum. Aynı fiyata c200 hybrid ya da a4 4.0 tdi quattro falan alınabilir. Acayip yakıyor olması dışında kronik trim sesleri var kafaya takıyorsanız satarsınız. Bmw prime ile gelen bir sürü beleş olay var + bmw prime ile servisi falan civicten ucuza geliyor (civic 50 bin bakımı 21000, g20 80 bin bakımı 16700, buji değişim vs vs)
Bu arada hayalim demeyeyim alsam alırım dediğim araç E220d falan 2021 üstü - 24-04-2024, 10:32:28Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi dönem binsem hevesimi alsam yeter kral ya sonrasında mersoya tabi ki geçilecek
genciz güzeliz sonutça
- 24-04-2024, 13:12:15Bende gencim canım ama ömür süren mavi renk olsun, özel plaka olsun hayali aldığımın 15. gününde söndükalokagathia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavana yumruk atarken görenler sende böyleysen biz napalım Trust abi diyorlar. Zorunluluktan kullanıyorum 

e220d ya da c200 ile görüşmek üzere
genciz güzeliz sonutça
