• 23-04-2024, 21:14:13
    #19
    Hocam daha iyilerine binmeme rağmen g20 gerçekten tasarımı inanılmaz olan bir araba çok seviyorum. ( Çok yakması dışında )
  • 24-04-2024, 00:33:29
    #20
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 5 serisinden gidiyorum, e39 540 ilk bmw aracımdı şimdi ise e60 530d sonraki ya f10 yada g30 hayalimdeki araç ise orijinal fabrika çıkışından m5 kasa farketmez 🙏
    E60 530i N53B30 4.5 yil kullandim cok iyi araba)

    hedef m5 v10 ve 760 LI
  • 24-04-2024, 00:48:17
    #21
    Üyeliği durduruldu
    rs6
  • 24-04-2024, 01:02:50
    #22
    Hayır ağlamıyorum gözüme ÖTV kaçtı

    https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=b5FfdHcoqNQ
  • 24-04-2024, 01:17:43
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Opel Corsa 1.7 Stage 2
  • 24-04-2024, 09:48:22
    #24
    G20 kullanıyorum ve tavsiye etmiyorum. Aynı fiyata c200 hybrid ya da a4 4.0 tdi quattro falan alınabilir. Acayip yakıyor olması dışında kronik trim sesleri var kafaya takıyorsanız satarsınız. Bmw prime ile gelen bir sürü beleş olay var + bmw prime ile servisi falan civicten ucuza geliyor (civic 50 bin bakımı 21000, g20 80 bin bakımı 16700, buji değişim vs vs)

    Bu arada hayalim demeyeyim alsam alırım dediğim araç E220d falan 2021 üstü
  • 24-04-2024, 10:32:28
    #25
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    G20 kullanıyorum ve tavsiye etmiyorum. Aynı fiyata c200 hybrid ya da a4 4.0 tdi quattro falan alınabilir. Acayip yakıyor olması dışında kronik trim sesleri var kafaya takıyorsanız satarsınız. Bmw prime ile gelen bir sürü beleş olay var + bmw prime ile servisi falan civicten ucuza geliyor (civic 50 bin bakımı 21000, g20 80 bin bakımı 16700, buji değişim vs vs)

    Bu arada hayalim demeyeyim alsam alırım dediğim araç E220d falan 2021 üstü
    bi dönem binsem hevesimi alsam yeter kral ya sonrasında mersoya tabi ki geçilecek genciz güzeliz sonutça
  • 24-04-2024, 13:12:15
    #26
    kalokagathia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi dönem binsem hevesimi alsam yeter kral ya sonrasında mersoya tabi ki geçilecek genciz güzeliz sonutça
    Bende gencim canım ama ömür süren mavi renk olsun, özel plaka olsun hayali aldığımın 15. gününde söndü Tavana yumruk atarken görenler sende böyleysen biz napalım Trust abi diyorlar. Zorunluluktan kullanıyorum



    e220d ya da c200 ile görüşmek üzere