• 23-04-2024, 01:36:18
    #10
    Civic fk7 kafi be
  • 23-04-2024, 01:37:09
    #11
    Orky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Civic fk7 kafi be
    4 teker olsun motor olmasın o bile kafi şu an ya hahshag vallahi
  • 23-04-2024, 01:37:50
    #12
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 5 serisinden gidiyorum, e39 540 ilk bmw aracımdı şimdi ise e60 530d sonraki ya f10 yada g30 hayalimdeki araç ise orijinal fabrika çıkışından m5 kasa farketmez 🙏
    Hakkınızda hayırlısı olur inşallah hocam Allah daha iyilerini nasip etsin
  • 23-04-2024, 01:42:06
    #13
    Eski bir G20 sahibi olarak konuşuyorum. Bir erkek olarak herkesin tatması gereken bir TAT'TIR BMW.
    Allah herkesin gönlüne göre versin.
  • 23-04-2024, 01:43:03
    #14
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 5 serisinden gidiyorum, e39 540 ilk bmw aracımdı şimdi ise e60 530d sonraki ya f10 yada g30 hayalimdeki araç ise orijinal fabrika çıkışından m5 kasa farketmez 🙏
    B58 iyidir hocam. Ben G20 'den F30 340i geçtim mesela )
  • 23-04-2024, 09:59:12
    #15
    e63 >.<
  • 23-04-2024, 12:18:08
    #16
    yaklaşık 2 sene kullandım g20'yi 0 almıştım. Çok güzel araba gerçekten. Sadece alt devirler ölü biraz gaza basmak lazım.

    Şuan hayalim bir panamera inş
  • 23-04-2024, 14:24:36
    #17
    1967 Ford Mustang "Nightmare", Dodge charger 1969
    Türkiyede pek gerçek araba yok
  • 23-04-2024, 15:57:57
    #18
    bu station wagon sevgisi sadece bende mi var bilemedim.
    ne zaman ilanlara baksam filtrelerde station seçiyorum.
    şunların güzelliğine bak