G20 kullanıyorum ve tavsiye etmiyorum. Aynı fiyata c200 hybrid ya da a4 4.0 tdi quattro falan alınabilir. Acayip yakıyor olması dışında kronik trim sesleri var kafaya takıyorsanız satarsınız. Bmw prime ile gelen bir sürü beleş olay var + bmw prime ile servisi falan civicten ucuza geliyor (civic 50 bin bakımı 21000, g20 80 bin bakımı 16700, buji değişim vs vs)
Bu arada hayalim demeyeyim alsam alırım dediğim araç E220d falan 2021 üstü

bi dönem binsem hevesimi alsam yeter kral ya sonrasında mersoya tabi ki geçilecek

genciz güzeliz sonutça