• 22-04-2024, 11:38:53
    #2
    küçük esnaf her fırsatta vatandaşı öpmeye çalışıyor. bi döner alıyorsun bir şey alıyorsun her zaman fırsatçı iyi olmuş.
  • 22-04-2024, 11:39:23
    #4
  • 22-04-2024, 11:42:22
    #5
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Ülkede hakkıyla iş yapan kalmamış
  • 22-04-2024, 11:42:31
    #6
    Demedi Demeyin İbrahim bu konu birazdan kapanır
  • 22-04-2024, 11:43:15
    #7
    Büyük firmaları bilmiyorum ama kimse kusura bakmasın esnaflar da abarttıkça abarttı. Ben esnafa acımıyorum artık ekmek parası değil artık istakoz parası çıkarmaya çalışıyorlar ve açgözlülükte sınır tanımıyorlar. Bazı esnaflar artık müşteri seçmeye başlamış üstten üstten bakıyorlar. En ayar olduğum esnaf grubu ise kuyumcular nedenini biliyorsunuzdur.
  • 22-04-2024, 11:52:27
    #8
    vergi borcundan ötürü hesaplarıma bloke konmuş.
    burdan tüm iktidarı, iktidar destekçilerini
    SEVGİ, SAYGI VE HAKETTİĞİ HÜRMETLE UZUUUUUN UZUN ANIYORUM.
  • 22-04-2024, 11:54:27
    #9
    Küçük esnafın kazandığını kimse kazanmıyor bence şu an. Markette 20₺ olan kolayı 50₺’ye satıyorlar kart çekeceğimizi görünce 2-3₺ komisyon peşindeler