Büyük firmaları bilmiyorum ama kimse kusura bakmasın esnaflar da abarttıkça abarttı. Ben esnafa acımıyorum artık ekmek parası değil artık istakoz parası çıkarmaya çalışıyorlar ve açgözlülükte sınır tanımıyorlar. Bazı esnaflar artık müşteri seçmeye başlamış üstten üstten bakıyorlar. En ayar olduğum esnaf grubu ise kuyumcular nedenini biliyorsunuzdur.