• 22-04-2024, 11:57:41
    #10
    Bugün abimin hesabına vergi dairesinden bloke konmuş. Abim gidip sorduğunda merkezden konulan bir bloke gözüküyor aile içinde çok para girişi çıkışı var ise ondandır araştırmaya girmiştir diyor. Yahu annem abime aylık 3-5 kuruş para yolladığı için bir insanın hesabına neden bloke konur. Gidin milyarlarca lira vergi sildiğiniz adamlarla uğraşın aklı sıra taksit taksit ödediğimiz vergiyi peşin alma derdine girmiş hükümet.
  • 22-04-2024, 11:57:58
    #11
    Herkes küçük esnafı bombalamışta şerefiyle ayakta durmaya çalışan bir ton küçük esnaf var.. Sadece Beşiktaş Taksim tarafındakileri görüyorsunuz sanırım.
  • 22-04-2024, 12:25:30
    #12
    Küçük esnaf hak ediyor az bile
  • 22-04-2024, 15:13:49
    #13
    Firmayı bilmiyorum ama yazık olmuş her an iflas edebilir bu karla çalışılmaz çünkü !