Burada aynı başlıkla konu açanları görünce hepsine yorum bırakıyordum, bir gün bende açarım diyordum
Uzun bir arayışın sonunda Corsa hanemize katıldı.
R10'un çok büyük katkısı var, r10.net ve @Coşkun Çetin; abime teşekkür etmeden de konuyu sonlandırmayalım.
Araç alımında yanımda olan, her türlü aracın peşinden gelen @farukturgut; abime de sonsuz teşekkürler. Hakkı büyüktür.
Depoyu fulleyerek kıyağını geçti

. Seninde bazı şeyler de emeğin var bende ayrıca buradan sana teşekkür ederim.