İlk Aracımı Aldım :) Teşekkürler R10.net
145
●7.196
- 18-04-2024, 23:23:19Bayadır heves ediyordun diye anımsıyorum, güle güle bin. İstanbul eziyetinde kazasız belasız.. En büyük tavsiyem Cuma - Pazar arası Beşiktaş'a gelme olur.
- 18-04-2024, 23:24:16Allah utandırmasın. İlk sevgilinin ve ilk aracın yeri her zaman ayrıdır.
- 18-04-2024, 23:24:19Çok doğru hatırlıyorsun hocam, çok sağol inşallahnasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim, sağ olun hocam. Daha iyisi sizin olsun inşallahsafirdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim, sağ olun hocam. Daha iyisi sizin olsun inşallahSaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2024, 23:24:49Çok teşekkür ederim, sağ olun hocam. Daha iyisi sizin olsun inşallahKrom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2024, 23:25:36Kazasız belasız, mutlu günlerde kullanmanız dileğiyle, hayırlı olsun!
