Bayadır heves ediyordun diye anımsıyorum, güle güle bin. İstanbul eziyetinde kazasız belasız.. En büyük tavsiyem Cuma - Pazar arası Beşiktaş'a gelme olur.
Çok doğru hatırlıyorsun hocam, çok sağol inşallah
Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin
Çok teşekkür ederim, sağ olun hocam. Daha iyisi sizin olsun inşallah
Çok teşekkür ederim, sağ olun hocam. Daha iyisi sizin olsun inşallah