Geceniz güzel olsun.

Burada aynı başlıkla konu açanları görünce hepsine yorum bırakıyordum, bir gün bende açarım diyordum Uzun bir arayışın sonunda Corsa hanemize katıldı.
R10'un çok büyük katkısı var, r10.net ve @Coşkun Çetin; abime teşekkür etmeden de konuyu sonlandırmayalım.

Araç alımında yanımda olan, her türlü aracın peşinden gelen @farukturgut; abime de sonsuz teşekkürler. Hakkı büyüktür.
Depoyu fulleyerek kıyağını geçti