• 16-04-2024, 12:49:02
    #1
    Piyasayı iyice araştırdıktan sonra aynı fiyata Megane-Egea-Corolla almak yerine teknolojiyi ve konforu sonuna kadar hissettirecek Omoda 5 almayı düşünüyorum.

    Aracı kullanan var mı Luxury paket almak istiyorum ancak 200.000₺ kadar eksiğim var onu tamamlamaya çalışıyorum ve bayiden sıfır almak istiyorum.

    İkinci el elimdeki paraya uygun araçlar var hatasız ancak ikinci el almak istemiyorum.

    Omoda 5 kullanıcılarından yaşadığı sorunları veya olumlu yönleri yazmasını rica ediyorum, iyi forumlar.
  • 16-04-2024, 12:57:37
    #2
    Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasayı iyice araştırdıktan sonra aynı fiyata Megane-Egea-Corolla almak yerine teknolojiyi ve konforu sonuna kadar hissettirecek Omoda 5 almayı düşünüyorum.

    Aracı kullanan var mı Luxury paket almak istiyorum ancak 200.000₺ kadar eksiğim var onu tamamlamaya çalışıyorum ve bayiden sıfır almak istiyorum.

    İkinci el elimdeki paraya uygun araçlar var hatasız ancak ikinci el almak istemiyorum.

    Omoda 5 kullanıcılarından yaşadığı sorunları veya olumlu yönleri yazmasını rica ediyorum, iyi forumlar.
    Hocam selamlar, kullandım. Hiçbir sorun görmedim, sadece yolcu koltuğu ile şoför koltuğu arasındaki panel biraz yüksek olmuş ancak o da sportif bir hava katmış. Bir de kullanırken araba biraz hafif hissiyatı oluyor.
  • 16-04-2024, 12:58:59
    #3
    Youngling adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam selamlar, kullandım. Hiçbir sorun görmedim, sadece yolcu koltuğu ile şoför koltuğu arasındaki panel biraz yüksek olmuş ancak o da sportif bir hava katmış. Bir de kullanırken araba biraz hafif hissiyatı oluyor.
    Araç kendinizin mi yoksa kiralık olarak kısa süreli mi kullandınız, 1.440kg araç SUV araçlar için ideal ama hissiyatı dediğiniz gibi olabilir henüz test etme şansım olmadı
  • 16-04-2024, 13:00:25
    #4
    Kendi fiyat bandına alınabilecek güzel araçlardan..
  • 16-04-2024, 13:05:21
    #5
    !!!uzak durmanız gereken bir araç hocam, beyinsel problemleri fazla, 1 yaptırıyorsun ayar tutmuyor. Konfor yok, yakıt tasarufu yok.
  • 16-04-2024, 13:08:07
    #6
    JohnDeere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    !!!uzak durmanız gereken bir araç hocam, beyinsel problemleri fazla, 1 yaptırıyorsun ayar tutmuyor. Konfor yok, yakıt tasarufu yok.
    Yakıt ortalaması 8 litre SUV ve bu güçte bir araç için normal konfor olarak beklentiye göre değişir ancak benim araştırdığım kadarıyla gayet başarılı. Problem olarak da piyasaya yeni giren bir araç servisi her yerde bulunabiliyor. Bu fiyat bandındaki iğer araçlar da sorunsuz değil şans vermek gerektiğini düşünüyorum
  • 16-04-2024, 13:25:07
    #7
    Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakıt ortalaması 8 litre SUV ve bu güçte bir araç için normal konfor olarak beklentiye göre değişir ancak benim araştırdığım kadarıyla gayet başarılı. Problem olarak da piyasaya yeni giren bir araç servisi her yerde bulunabiliyor. Bu fiyat bandındaki iğer araçlar da sorunsuz değil şans vermek gerektiğini düşünüyorum
    En ufak hatası şamandıra problemi
  • 16-04-2024, 13:27:58
    #8
    JohnDeere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En ufak hatası şamandıra problemi
    Bu bilgileri nereden aldınız hiç bir forumda ve aracı kullananlarda bu sorundan bahsetmemişler, aracı kullandınız mı daha önce
  • 16-04-2024, 15:47:26
    #9
    Tiggo 7'si bende var hocam. Çok memnunum. Kesinlikle almalısınız. Beyninde sorun var vs diyen arkadaşlara da aldanmayın. Hiçbir problemi yok.