Piyasayı iyice araştırdıktan sonra aynı fiyata Megane-Egea-Corolla almak yerine teknolojiyi ve konforu sonuna kadar hissettirecek Omoda 5 almayı düşünüyorum.
Aracı kullanan var mı Luxury paket almak istiyorum ancak 200.000₺ kadar eksiğim var onu tamamlamaya çalışıyorum ve bayiden sıfır almak istiyorum.
İkinci el elimdeki paraya uygun araçlar var hatasız ancak ikinci el almak istemiyorum.
Omoda 5 kullanıcılarından yaşadığı sorunları veya olumlu yönleri yazmasını rica ediyorum, iyi forumlar.
Chery Omoda 5 aracını aramızda kullanan var mı?
10
●492
- 16-04-2024, 12:49:02
- 16-04-2024, 12:57:37Hocam selamlar, kullandım. Hiçbir sorun görmedim, sadece yolcu koltuğu ile şoför koltuğu arasındaki panel biraz yüksek olmuş ancak o da sportif bir hava katmış. Bir de kullanırken araba biraz hafif hissiyatı oluyor.Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2024, 12:58:59Araç kendinizin mi yoksa kiralık olarak kısa süreli mi kullandınız, 1.440kg araç SUV araçlar için ideal ama hissiyatı dediğiniz gibi olabilir henüz test etme şansım olmadıYoungling adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2024, 13:08:07Yakıt ortalaması 8 litre SUV ve bu güçte bir araç için normal konfor olarak beklentiye göre değişir ancak benim araştırdığım kadarıyla gayet başarılı. Problem olarak da piyasaya yeni giren bir araç servisi her yerde bulunabiliyor. Bu fiyat bandındaki iğer araçlar da sorunsuz değil şans vermek gerektiğini düşünüyorumJohnDeere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2024, 13:25:07En ufak hatası şamandıra problemiToprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2024, 13:27:58Bu bilgileri nereden aldınız hiç bir forumda ve aracı kullananlarda bu sorundan bahsetmemişler, aracı kullandınız mı daha önceJohnDeere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2024, 15:47:26Tiggo 7'si bende var hocam. Çok memnunum. Kesinlikle almalısınız. Beyninde sorun var vs diyen arkadaşlara da aldanmayın. Hiçbir problemi yok.