Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piyasayı iyice araştırdıktan sonra aynı fiyata Megane-Egea-Corolla almak yerine teknolojiyi ve konforu sonuna kadar hissettirecek Omoda 5 almayı düşünüyorum.

Aracı kullanan var mı Luxury paket almak istiyorum ancak 200.000₺ kadar eksiğim var onu tamamlamaya çalışıyorum ve bayiden sıfır almak istiyorum.

İkinci el elimdeki paraya uygun araçlar var hatasız ancak ikinci el almak istemiyorum.

Omoda 5 kullanıcılarından yaşadığı sorunları veya olumlu yönleri yazmasını rica ediyorum, iyi forumlar.
Hocam selamlar, kullandım. Hiçbir sorun görmedim, sadece yolcu koltuğu ile şoför koltuğu arasındaki panel biraz yüksek olmuş ancak o da sportif bir hava katmış. Bir de kullanırken araba biraz hafif hissiyatı oluyor.