Hocam selamlar, kullandım. Hiçbir sorun görmedim, sadece yolcu koltuğu ile şoför koltuğu arasındaki panel biraz yüksek olmuş ancak o da sportif bir hava katmış. Bir de kullanırken araba biraz hafif hissiyatı oluyor.
Araç kendinizin mi yoksa kiralık olarak kısa süreli mi kullandınız, 1.440kg araç SUV araçlar için ideal ama hissiyatı dediğiniz gibi olabilir henüz test etme şansım olmadı