• 14-04-2024, 07:18:08
    #19
    Burak Bozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/1087217487-post3.html

    Burada 3-4 saat önce söylemiştim.

    İran hiç bir şey yapamadı, yapamaz.

    İsrail geçen hafta iran elçiliğini vurup 2 iran generalini öldürmüştü.
    Çok daha fazlası var.İran safi rüzgar.
  • 14-04-2024, 07:21:25
    #20
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı haber siteleri Türkiye'de ABD üslerinden kalkan uçakların olduğunu söylüyor, bizede dokunabilir
    Amerikanın üsleri ülkemizde.Amerika ülkemizde uçarak gidiyor istediğini vuruyor sonra bizimkiler de ey amerika diye bağırıyor.Gücün yetiyorsa kapatacaksın üsleri.