Burak Bozkurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İran: Artık konu kapanmış sayılabilir!
19
●1.322
- 14-04-2024, 07:21:25Amerikanın üsleri ülkemizde.Amerika ülkemizde uçarak gidiyor istediğini vuruyor sonra bizimkiler de ey amerika diye bağırıyor.Gücün yetiyorsa kapatacaksın üsleri.Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle