Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı haber siteleri Türkiye'de ABD üslerinden kalkan uçakların olduğunu söylüyor, bizede dokunabilir
Amerikanın üsleri ülkemizde.Amerika ülkemizde uçarak gidiyor istediğini vuruyor sonra bizimkiler de ey amerika diye bağırıyor.Gücün yetiyorsa kapatacaksın üsleri.