Bazı haber siteleri Türkiye'de ABD üslerinden kalkan uçakların olduğunu söylüyor, bizede dokunabilir
Amerikanın üsleri ülkemizde.Amerika ülkemizde uçarak gidiyor istediğini vuruyor sonra bizimkiler de ey amerika diye bağırıyor.Gücün yetiyorsa kapatacaksın üsleri.