İran: Artık konu kapanmış sayılabilir!
19
●1.322
- 14-04-2024, 01:54:25savaştan kimseye fayda gelmez kapanması iyi olmuş
ki kapandi sayılmaz - 14-04-2024, 02:00:15Bu dünyada kimse çıkarsız bir iş yapmaz, Filistin için olsaydı çok önceden olurdu zaten binlerce Filistin'li öldürüldükten sonra İsrail'i haritadan silsen umrumda değil.mobiloyunhizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2024, 02:01:17Bazı haber siteleri Türkiye'de ABD üslerinden kalkan uçakların olduğunu söylüyor, bizede dokunabilirToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2024, 02:06:02Bu haftaki savaşımız bu kadardı bir sonraki savaşta görüşmek üzere hoşçakalın
- 14-04-2024, 02:08:46Kendi yandaşlarını tatmin etmek için yapılan bir şey.
Daha önce de komutanları öldürüldü, ne yapabildiler?
Bir de çok yalan söyler bunlar.
Şöyle ürettik, böyle icat ettik falan. Bir bakarsın yalan çıkar. - 14-04-2024, 02:19:58Dalga mı geçiyorlar çok mu akıllı geçiniyorlar ?
Çıkıp meydan okuyacaksın yok iha bilmem ne çıkaracaksın sonra da tamam bizim için iş bitti. Umarım İsrail bitirmez ve artık Orta Doğu ülkeleri olmayan güçle gösteri yapıp tüm bölgeye tehdit oluşturmaktan tırsacak hale gelir. İranın şuanki gözümde konumu aynı sanalda ana bacı gerçekte abi bana acı durumu tamamen acizlik. Dediğim gibi bu işler oyun değil bir karşılığını alırlar eğer gerçekten danışıklı dövüş değilse.
Bugün İran benim gözümde mahallede camlara taş atıp kaçan çocuk gibi görünüyor.