Dalga mı geçiyorlar çok mu akıllı geçiniyorlar ?
Çıkıp meydan okuyacaksın yok iha bilmem ne çıkaracaksın sonra da tamam bizim için iş bitti. Umarım İsrail bitirmez ve artık Orta Doğu ülkeleri olmayan güçle gösteri yapıp tüm bölgeye tehdit oluşturmaktan tırsacak hale gelir. İranın şuanki gözümde konumu aynı sanalda ana bacı gerçekte abi bana acı durumu tamamen acizlik. Dediğim gibi bu işler oyun değil bir karşılığını alırlar eğer gerçekten danışıklı dövüş değilse.