• 12-04-2024, 20:16:39
    #19
    Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen ne zaman moderatörlükten çıktın ki şu an farkettim

    Çok güzel konu başarılarınız daim olsun, yukarıdaki mahkemelik diyen kişiyi de açıklarsanız güzel olur
    İş yoğunluğu diyebiliriz.

    Mahkemelik olan arkadaşa geçmiş olsun kendisini tanımıyorum, ben Heysengo firması ile online oyun içeriğinde beraber yol izledim diğer ticari durumlarını maalesef bilmiyorum.
  • 12-04-2024, 20:51:25
    #20
    Administrator
    R10; kayıt olabilen ve R10'u düzgün kullanabilen, kaliteli hizmet veren, kullanıcıları mağdur etmeyen herkes için elmastan çok daha değerli.

    Gitmek istediğiniz noktaya ve ulaşmak istediğiniz hedeflerinize adım adım sizi yaklaştırabilecek çok nadir bir topluluk..

    Buraya kayıt olup burada büyüyen, gelişen, kendisini ve dijital dünyayı öğrenen ardından hayallerine doğru koşarak milyonlarca dolarlık şirket değerine sahip olan çok fazla arkadaşım mevcut.
    Global çapta tanınan, bilinen, saygınlık kazanan ve para konusunu çoktan kapatan çok fazla tanıdığım mevcut.

    R10'un değerini gerçekten bilmek gerekiyor. Burada genç ve öğrenci arkadaşlarımız olduğu kadar çoğu kişi tarafından bilinen ve ulaşılması çok zor olan şirket sahipleri, işadamları, büyük firmalarda mevcut.

    Umarım bu yazınız bir çok genç arkadaşımıza örnek olur Başarılarınızın devamını diliyorum.
  • 12-04-2024, 20:56:51
    #21
    Deniz Celik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam konularıma 6 ay içerisinde 3 defa bu durumu yazdın.
    Ben seni tanımıyorum ama ilgilenmiyorum da. Umarım mahkemeye verirsin de orada tanışırız bari.

    6 Ay oldu ama E-Devlete de yansımadı, avukat lazımsa lütfen özelden yaz yardımcı olayım
    1. beni tanıyorsun
    2. Avukat lazım değil problem suç duyurusunda bulunsan bile geç düşüyor veya sürekli savcının erteliyor olması
    3. Adres atarsan tanışmaya geleyim
  • 12-04-2024, 21:00:58
    #22
    kiyakdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. beni tanıyorsun
    2. Avukat lazım değil problem suç duyurusunda bulunsan bile geç düşüyor veya sürekli savcının erteliyor olması
    3. Adres atarsan tanışmaya geleyim
    Hocam benim sana cevap vermem gerçekten saçma ama cevaplayayım.

    1 > Madem benimle iş yaptın veya şirketimle ve elinde belgeler var, yorum atmak yerine şikayet konusu aç.
    2 > 6 Ay içerisinde 3 defa konuma böyle yazıyosun, tamam elinde böyle bir olay var ise mahkemeye ver diyorum.
    3 > Madem bunların hiçbirini 6 aydır yapamıyosun o zaman lütfen burada karalama boş yorum atma.

    Savcılığa bildirdiğin şikayet 6 ay sürer mi? Ya avukatın bilmiyor bu işleri ya sen.
    Gerçekten diyorum istiyorsan avukat numarası vereyim işini hızlandır.
  • 12-04-2024, 21:02:58
    #23
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10; kayıt olabilen ve R10'u düzgün kullanabilen, kaliteli hizmet veren, kullanıcıları mağdur etmeyen herkes için elmastan çok daha değerli.

    Gitmek istediğiniz noktaya ve ulaşmak istediğiniz hedeflerinize adım adım sizi yaklaştırabilecek çok nadir bir topluluk..

    Buraya kayıt olup burada büyüyen, gelişen, kendisini ve dijital dünyayı öğrenen ardından hayallerine doğru koşarak milyonlarca dolarlık şirket değerine sahip olan çok fazla arkadaşım mevcut.
    Global çapta tanınan, bilinen, saygınlık kazanan ve para konusunu çoktan kapatan çok fazla tanıdığım mevcut.

    R10'un değerini gerçekten bilmek gerekiyor. Burada genç ve öğrenci arkadaşlarımız olduğu kadar çoğu kişi tarafından bilinen ve ulaşılması çok zor olan şirket sahipleri, işadamları, büyük firmalarda mevcut.

    Umarım bu yazınız bir çok genç arkadaşımıza örnek olur Başarılarınızın devamını diliyorum.
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam tebrik yorumu yapacaktım bunu görünce şaşırdım.. konu nedir bilmiyorum detaylandırsaydınız keşke
    Valla hocam bende bilmiyorum. 6 Aydır yazıyo böyle ara ara R10'a girip. Keşke arkadaş şikayet konusu açsa bende öğrensem
  • 12-04-2024, 21:51:19
    #24
    🌐 xvizyon ❤ r10
    Maşallah işleriniz daim olsun 🧿
  • 12-04-2024, 21:57:39
    #25
    Başarılarınızın devamını dilerim kardeşim.
  • 12-04-2024, 22:17:42
    #26
    Ben dahil yıllık 1.000.000₺ üstü ciro yapan birçok kişiyi tanıyorum. Ortak noktamız, iş fikrini R10'dan bulduk veya işi yapmaya R10'dan başladık. Bir yıllık sürede ulaşılamayacak miktarlar değil, R10 içi Lisans sektöründe bile milyonlar dönüyordur, forum dışını saymıyorum.
  • 12-04-2024, 22:36:26
    #27
    Kısa yoldan para kazanma hayali kurmaksızın emek verip bilgiyi doğru yönetebilen herkes er ya da geç kazanır… Bunun farklı farklı örneklerini de görmek mümkün.

    Başarılarınız daim olsun