Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10; kayıt olabilen ve R10'u düzgün kullanabilen, kaliteli hizmet veren, kullanıcıları mağdur etmeyen herkes için elmastan çok daha değerli.

Gitmek istediğiniz noktaya ve ulaşmak istediğiniz hedeflerinize adım adım sizi yaklaştırabilecek çok nadir bir topluluk..

Buraya kayıt olup burada büyüyen, gelişen, kendisini ve dijital dünyayı öğrenen ardından hayallerine doğru koşarak milyonlarca dolarlık şirket değerine sahip olan çok fazla arkadaşım mevcut.
Global çapta tanınan, bilinen, saygınlık kazanan ve para konusunu çoktan kapatan çok fazla tanıdığım mevcut.

R10'un değerini gerçekten bilmek gerekiyor. Burada genç ve öğrenci arkadaşlarımız olduğu kadar çoğu kişi tarafından bilinen ve ulaşılması çok zor olan şirket sahipleri, işadamları, büyük firmalarda mevcut.

Umarım bu yazınız bir çok genç arkadaşımıza örnek olur Başarılarınızın devamını diliyorum.
on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam tebrik yorumu yapacaktım bunu görünce şaşırdım.. konu nedir bilmiyorum detaylandırsaydınız keşke
Valla hocam bende bilmiyorum. 6 Aydır yazıyo böyle ara ara R10'a girip. Keşke arkadaş şikayet konusu açsa bende öğrensem