Deniz Celik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam konularıma 6 ay içerisinde 3 defa bu durumu yazdın.
Ben seni tanımıyorum ama ilgilenmiyorum da. Umarım mahkemeye verirsin de orada tanışırız bari.

6 Ay oldu ama E-Devlete de yansımadı, avukat lazımsa lütfen özelden yaz yardımcı olayım
1. beni tanıyorsun
2. Avukat lazım değil problem suç duyurusunda bulunsan bile geç düşüyor veya sürekli savcının erteliyor olması
3. Adres atarsan tanışmaya geleyim