1. beni tanıyorsun
2. Avukat lazım değil problem suç duyurusunda bulunsan bile geç düşüyor veya sürekli savcının erteliyor olması
3. Adres atarsan tanışmaya geleyim
Hocam benim sana cevap vermem gerçekten saçma ama cevaplayayım.
1 > Madem benimle iş yaptın veya şirketimle ve elinde belgeler var, yorum atmak yerine şikayet konusu aç.
2 > 6 Ay içerisinde 3 defa konuma böyle yazıyosun, tamam elinde böyle bir olay var ise mahkemeye ver diyorum.
3 > Madem bunların hiçbirini 6 aydır yapamıyosun o zaman lütfen burada karalama boş yorum atma.
Savcılığa bildirdiğin şikayet 6 ay sürer mi? Ya avukatın bilmiyor bu işleri ya sen.
Gerçekten diyorum istiyorsan avukat numarası vereyim işini hızlandır.