• 12-04-2024, 15:34:21
    #1
    Bu oyunu 3 sene evvel, Amerika serverında 150 ping ile 1400 saat kadar oynayıp bırakmıştım. Bana göre piyasadaki en iyi mmo'lardan biridir. Şimdi avrupa serverı açılmış, Türkçe dil desteği eklemişler, ping 50-60 arası, oyun mekanikleri bıraktığımdan bu yana daha da gelişmiş, herşey çok iyi gözüküyor. Merak ettim, forumdan oynayan ya da yeni başlayacak olan var mı?

    99 yılından bu yana uo, wow, knight online, metin2, silkroad, ve daha nicesini oynamış biri olarak, en çok albion'da eğlendim diyebilirim.

    https://albiononline.com/ref/DBV8QDPEDG

    Oyundaki nickim "Vato" eklersiniz 😉
  • 12-04-2024, 15:42:35
    #2
    Ahh vakit olsa ne eğleniriz
  • 12-04-2024, 15:51:32
    #3
    indirdim bakalım türkçe gelmesi iyi olmuş
  • 12-04-2024, 16:10:47
    #4
    cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahh vakit olsa ne eğleniriz
    Günlük minimum 2 saat vermek gerekiyor. Bazı guildler 6 saatten az online olanları banlıyordu, biraz hayatsız oyunu

    ToverDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    indirdim bakalım türkçe gelmesi iyi olmuş
    Bol şans hocam. Herşeyiyle eksiksiz Türkçe yapmaları harika olmuş, baya Türk oyuncu çekecekler. Bu oyun, Knight Online ve Metin2 kadar ses getirebilir.
  • 12-04-2024, 16:21:33
    #5
    Gerçekten kaliteli bir oyun. Amerika sunucusunda uzun süre oynadım ben de zamanında. Avrupa sunucusunu da beta sonrasında oynamayı düşünüyorum.
  • 12-04-2024, 16:34:41
    #6
    Oyunla ilgili fikir almak isteyenler, benim eski guildimin gang attığı videoları izleyebilir.


    https://www.youtube.com/watch?v=IO7dgWAWqaM



    https://www.youtube.com/watch?v=AH8YiF33Shk


    Sesi açın ve arkadaki konuşmaları dinleyerek izleyin. Hergün 20-30 kişi toplanıp gang atarak, 1 saat içinde 150-200m arası loot kaldırıyolar. Oyunda 1m paranın değeri 15 lira ve satması yarım saat sürmüyor.
  • 12-04-2024, 16:54:55
    #7
    Afk farm gibi unsurlar mevcut mu?
  • 12-04-2024, 16:59:54
    #8
    SmartPenguin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afk farm gibi unsurlar mevcut mu?
    Çok diken üstü bi oyun ve rekabet çok fazla, macro yapıp otomatik kastırmak pek mümkün değil.
  • 12-04-2024, 17:25:28
    #9
    Vanq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok diken üstü bi oyun ve rekabet çok fazla, macro yapıp otomatik kastırmak pek mümkün değil.
    Oyunun kendi mekaniklerinde var mı böyle bir şey diye sormak istemiştim aslında