Bu oyunu 3 sene evvel, Amerika serverında 150 ping ile 1400 saat kadar oynayıp bırakmıştım. Bana göre piyasadaki en iyi mmo'lardan biridir. Şimdi avrupa serverı açılmış, Türkçe dil desteği eklemişler, ping 50-60 arası, oyun mekanikleri bıraktığımdan bu yana daha da gelişmiş, herşey çok iyi gözüküyor. Merak ettim, forumdan oynayan ya da yeni başlayacak olan var mı?
99 yılından bu yana uo, wow, knight online, metin2, silkroad, ve daha nicesini oynamış biri olarak, en çok albion'da eğlendim diyebilirim.
https://albiononline.com/ref/DBV8QDPEDG
Oyundaki nickim "Vato" eklersiniz 😉