Vanq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok diken üstü bi oyun ve rekabet çok fazla, macro yapıp otomatik kastırmak pek mümkün değil.
Oyunun kendi mekaniklerinde var mı böyle bir şey diye sormak istemiştim aslında