• 08-04-2024, 12:18:16
    #1
    Açık arttırma kurallarında değişmesi gereken bir kaç nokta var bence çoğu kişide bu konuda sıkıntı yaşıyordur
    örnek vereyim geçen birisi iphone telefon satıyor çizik yok diyor telefon resimlerine baktım 4 5 tane çizik var detaylı bakmadan teklif veren adam teklifi geri çekemiyor veya hızlıca okumadan teklif veren biri geri çekemiyor teklifi
    sıkıntı oluyor adamda trade atacağım vs diyor bu kuralın bazı şartlarda geçerli olması gerekli bence
  • 08-04-2024, 12:26:47
    #2
    Kesinlikle katılıyorum açık arttırmalar dolandırma bir çeşit dolandırma yöntemi haline gelmiş. Kimse kimseye birbirini zorla satamaz Arkadaş yanlışlıkla alacağım diyebilirsin esnafa da gidiyoruz alacağım ben bunu diyorsun tam eline alıyorsun parayı vereceksin bakıyorsun beğenmiyorsun vazgeçiyorsun adam illa alacaksın kardeşim diyor mu
  • 08-04-2024, 12:29:57
    #3
    R10.NET'in Bence En İyisi
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle katılıyorum açık arttırmalar dolandırma bir çeşit dolandırma yöntemi haline gelmiş. Kimse kimseye birbirini zorla satamaz Arkadaş yanlışlıkla alacağım diyebilirsin esnafa da gidiyoruz alacağım ben bunu diyorsun tam eline alıyorsun parayı vereceksin bakıyorsun beğenmiyorsun vazgeçiyorsun adam illa alacaksın kardeşim diyor mu
    İhaleden değil gidip normal satandan alırsınız böylece almak zorunda kalmazsınız. İhaleye kimse sizi tetik zoruyla sokmuyor hocam. Almayıp bıraktığınızda satıcıyı mağdur ediyorsunuz, kimseyi mağdur etmeden güvendiğiniz yerden alabilirsiniz. Şu an görüyorum - trade almayı bile umursamayıp almayanlar, defalarca ihaleye katılıp - trade alanlar var.

    ihalede bir ürüne gelecek teklif belirsiz. 1 TL de kalabilir piyasa değerinde de. Adam bu riski alıp başlatıyor fiyat gelmiş 30 bine. 31 bin diyip almıyorum dediğinde adamın 30 bin teklifini sen çöpe atmış oluyorsun. Kul hakkına da girmiş oluyorsun.

    çizik yok yazılan ihalede üründe çizik çıkma konusunda katılıyorum. İhalede detaylar düzgün verilmeli, yok denen var, var denen yok olmamalı.
  • 08-04-2024, 12:31:19
    #4
    Bencede kesinlikle gözden geçirmeli yönetim bende iphone için teklif verdim cihaz çalıntı telefon bana kaldı trade yememek için mecburiyetten alacaktım bir baktım adam fake wp hesabından yazıyor gerçekten yönetim el atmalı artık bu duruma
  • 08-04-2024, 12:35:59
    #5
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İhaleden değil gidip normal satandan alırsınız böylece almak zorunda kalmazsınız. İhaleye kimse sizi tetik zoruyla sokmuyor hocam. Almayıp bıraktığınızda satıcıyı mağdur ediyorsunuz, kimseyi mağdur etmeden güvendiğiniz yerden alabilirsiniz. Şu an görüyorum - trade almayı bile umursamayıp almayanlar, defalarca ihaleye katılıp - trade alanlar var.

    ihalede bir ürüne gelecek teklif belirsiz. 1 TL de kalabilir piyasa değerinde de. Adam bu riski alıp başlatıyor fiyat gelmiş 30 bine. 31 bin diyip almıyorum dediğinde adamın 30 bin teklifini sen çöpe atmış oluyorsun. Kul hakkına da girmiş oluyorsun.

    çizik yok yazılan ihalede üründe çizik çıkma konusunda katılıyorum. İhalede detaylar düzgün verilmeli, yok denen var, var denen yok olmamalı.
    Birincisi o adam o 30.000'lik teklifi eşine dostuna üçkağıtçılık yoluyla verdirdiyse ya da verdirmediyse 1 lira fazla teklif veren almazsa geri kalana geri gider der ki kardeşim almadı bak sen alır mısın.

    İkincisi bazen ürünü yanlış da atıyor adam

    Mesela ben yıllar önce bir mobil uygulama satın aldım daha doğrusu açık artırmadan bana kitledi beni dolandırdı yani meğersem uygulamaları o şekilde değilmiş bilmem o 100.000 dolar değerindeki uygulamayı diyor şu fiyattan satıyorum tamamen üç kağıt aldatmaca dolandırmaca aldığım uygulamayı skin yaptırmam gerekecekmiş bilmem neymiş şuymuş buymuş hiç bunlardan bahsetmedi ben alsam ne diyorum ki aldım play store yükleyeceğim kullanacağım sırf uğraşmamak için lanet olsun haram zıkkım olsun diyerek ödedim parayı aldım uygulamayı da silip attım
  • 08-04-2024, 12:41:56
    #6
    R10.NET'in Bence En İyisi
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birincisi o adam o 30.000'lik teklifi eşine dostuna üçkağıtçılık yoluyla verdirdiyse ya da verdirmediyse 1 lira fazla teklif veren almazsa geri kalana geri gider der ki kardeşim almadı bak sen alır mısın.

    İkincisi bazen ürünü yanlış da atıyor adam

    Mesela ben yıllar önce bir mobil uygulama satın aldım daha doğrusu açık artırmadan bana kitledi beni dolandırdı yani meğersem uygulamaları o şekilde değilmiş bilmem o 100.000 dolar değerindeki uygulamayı diyor şu fiyattan satıyorum tamamen üç kağıt aldatmaca dolandırmaca aldığım uygulamayı skin yaptırmam gerekecekmiş bilmem neymiş şuymuş buymuş hiç bunlardan bahsetmedi ben alsam ne diyorum ki aldım play store yükleyeceğim kullanacağım sırf uğraşmamak için lanet olsun haram zıkkım olsun diyerek ödedim parayı aldım uygulamayı da silip attım
    1000 lira arta arta gelmiş 10 farklı kişinin olduğu ihalede eşine dostuna mı yükselttirmiş ? Ee gitti yazdı oda almadı nolcak? İhale süresi bittikten sonra fazla teklif gelirse ona satmasıda yasak ona bakarsan. Fazla teklif gelince de satıcı iptal etsin ?

    Ee herkes kafasına göre iptal çekebiliyor zaten bu ihale(Açık arttırma) değil, teklif usulü satış oluyor. Bunu istiyorsanız burda ihaleye girmek yerine sahibindende ilanlara teklif sallayın o zaman.

    İhaleye teklif vermeden önce detayları sormak sizin sorumluluğunuzda adam ihale açarken ıncığına cıncığına her teklif verecek kişinin keyfine göre önceden açıklama yapamaz ki.