• 04-04-2024, 01:05:24
    #19
    Sabah petrolden 1 karton parlak ahmet aldım. Zam gelecek dedi petrolcü haberim yok dedim, zaten içtiğim sigaranın fiyatını dahi bilmem. En az 5 li alır atarım eve, bitince yine ya 10 adet yada 5 tane alırım. Bırakabilsem çok iyi olacakta işte.
  • 04-04-2024, 04:49:40
    #20
    Marlboroya 8 euro veriyorum
  • 04-04-2024, 05:11:36
    #21
    Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı uğurlu olsun ilk zamlar gelmiş. Az önce 65 TL para verdim malboro edge. Allah yardımcımız olsun.
    Hadi gelin 1 saat içinde video izleyerek bırakın şu illeti. Forumda bir çok arkadaş bıraktı sende ÖZGÜR ol.

    Konu linki: https://www.r10.net/off-topic/188137...gel-sende.html
  • 04-04-2024, 06:38:44
    #22
    winston 7.90 franktı 8.40 frank oldu bir de 4 al üç öde kampanyaları var
  • 04-04-2024, 08:34:09
    #23
    Sinovker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Konuya bu şekilde girdim xD





    Böyle paket tütün daha mı uyguna geliyor? Bir de ben marlbora touch gri içiyorum mesela onun da böyle tütünü var mı?
  • 04-04-2024, 08:35:10
    #24
    Parlemente geldi mi gelmedi mi
  • 04-04-2024, 08:37:42
    #25
    GameAnka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marlboroya 8 euro veriyorum
    Burdan gondersek kargoyle anlaşılır mı acaba?
  • 04-04-2024, 08:38:33
    #26
    karakter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle paket tütün daha mı uyguna geliyor? Bir de ben marlbora touch gri içiyorum mesela onun da böyle tütünü var mı?

    Evet hocam daha uyguna geliyor marlbora tütünleride satılıyor çoğu tobaccolarda bu fotoğraftakiler, 4-5 pakete tekabül ediyor
  • 04-04-2024, 08:43:47
    #27
    Sinovker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam daha uyguna geliyor marlbora tütünleride satılıyor çoğu tobaccolarda bu fotoğraftakiler, 4-5 pakete tekabül ediyor
    1 poşet fiyatı 1 paket fiyatına mı orantılı hocam?