Hayırlı uğurlu olsun ilk zamlar gelmiş. Az önce 65 TL para verdim malboro edge. Allah yardımcımız olsun.
Hadi gelin 1 saat içinde video izleyerek bırakın şu illeti. Forumda bir çok arkadaş bıraktı sende ÖZGÜR ol.
Konu linki:
https://www.r10.net/off-topic/188137...gel-sende.html