Sabah petrolden 1 karton parlak ahmet aldım. Zam gelecek dedi petrolcü haberim yok dedim, zaten içtiğim sigaranın fiyatını dahi bilmem. En az 5 li alır atarım eve, bitince yine ya 10 adet yada 5 tane alırım. Bırakabilsem çok iyi olacakta işte.