Merhaba forum üyeleri bir çok aldığım hizmetten memnun değilim para alana kadar herşey güzel de neden para aldıktan sonra başçavuşun e**ği konumu na düşüyoruz?
Alımlar'da 1000tl üzerinde bir çok para çöp oldu. Nasıl geceleri rahat uyuyorlar hiç mi ticarette bir adabları yok.
Şikayet konusu önerisi gelmezse sevinirim genel bir sitem Alımlar dijital olduğundan bahane hazır
Aldığı hizmetlerden memnun olmayanlar
11
●252
- 31-03-2024, 22:46:05
- 31-03-2024, 22:48:14Kimse trade atmıyor sanki hocam, bende yararlı olsa da olmasa da kimseden trade alamıyorum.cozucem ve Farukturgut bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
- 31-03-2024, 22:53:16Konularda herşey yazıyor aksini isteyen yok kiPolat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk yorumda gözüm seni aradı. Trade atılsada bir çözüm olmuyor forumda trade atmadığım 10 üzerinde işlem vardır. Atmama sebebim bu yüzdenMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 31-03-2024, 22:54:50Harbiden ya ticaret puanı kovalıyoruz birde
iyi forumlar kinggg
Farukturgut bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 31-03-2024, 22:55:45Sende öyle dikkat et sendine çok fazla dikkat çekiyorsun xkiraltrMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2024, 23:25:39Birçok kişi yaptığı işlerde detaya önem vermiyor. Parasını alıp işi bitirme derdine giriyor. Hal böyle olunca çok kalitesiz çalışmalar ortaya çıkıyor. Tabii ki, verilen işin hakkı ödeniyor mu buda önemli bir soru, hakkı ödenmeyen bir işten ödenilen miktarın üzerinde bir kalite beklemek biraz hayalperestlik olur. Hakkı ödenip de gösterilmeyen özensizlik ise karakter eksikliği olur. Kısaca benim düşüncem bu sorunun tek bir cevabı yok durumdan duruma bu cevap çok çeşitlilik kazanabiliyor.
- 31-03-2024, 23:28:12Güzel yorumunuz için çok teşekkürler. Evet ucuz etin yahnisi olmaması için pahalı hizmetleri tercihimizde de aynı sonuçlar ile karşılaşıyoruzDevDarkLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2024, 23:49:25farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yazık ki bu durumda çok sık karşılaşılan bir durum. İşi alan kişiler yaptıkları çalışmalara çok özen göstermeyebiliyor. Bu kişi ve çalışma ile ilgili bir şey söyleyince de bir nevi suçlu konumuna düşüyorsunuz. Aldığı paranın karşılığını hakkıyla veren çok sayılı kişi var.