Merhaba forum üyeleri bir çok aldığım hizmetten memnun değilim para alana kadar herşey güzel de neden para aldıktan sonra başçavuşun e**ği konumu na düşüyoruz?

Alımlar'da 1000tl üzerinde bir çok para çöp oldu. Nasıl geceleri rahat uyuyorlar hiç mi ticarette bir adabları yok.
Şikayet konusu önerisi gelmezse sevinirim genel bir sitem Alımlar dijital olduğundan bahane hazır