Birçok kişi yaptığı işlerde detaya önem vermiyor. Parasını alıp işi bitirme derdine giriyor. Hal böyle olunca çok kalitesiz çalışmalar ortaya çıkıyor. Tabii ki, verilen işin hakkı ödeniyor mu buda önemli bir soru, hakkı ödenmeyen bir işten ödenilen miktarın üzerinde bir kalite beklemek biraz hayalperestlik olur. Hakkı ödenip de gösterilmeyen özensizlik ise karakter eksikliği olur. Kısaca benim düşüncem bu sorunun tek bir cevabı yok durumdan duruma bu cevap çok çeşitlilik kazanabiliyor.
Güzel yorumunuz için çok teşekkürler. Evet ucuz etin yahnisi olmaması için pahalı hizmetleri tercihimizde de aynı sonuçlar ile karşılaşıyoruz