Lens kullananlar bakabilir mi ?
14
●304
- 30-03-2024, 01:06:06Merhaba astigmat göz bozukluğum var. Uygun lens yok özel yapılması gerekiyor ama 1 numaraya kadar yakın lens var bunu alsam bir sorun yaşar mıyım. Batma vs. gibi bi etkisi oluyor mu yoksa sadece görmede 1 numara az mı görürüm
- 30-03-2024, 01:14:02bende göz ve baş ağrısı olmuyor hocam gözlükte deneyimlediğim bu ama lensi de deneyeceğim 🙏Akbey06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-03-2024, 01:15:28hocam benim numaram yüksek 4 5 numara astigmatım var piyasada en iyisi 2.75 astigmattı sanırım özel yapım da sana özel numaran kaçsa ona göre yapıyorlar işteSDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-03-2024, 01:17:20teşekkür ediyorum hocam size de gecmis olsun 🙏SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-03-2024, 01:18:28net göremezsin 2.75 ile ama yeterli olabilir, batma vs numara ile ilgili değil.Salihcanbolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiyem biofinity yüksek numaralı lensler var, onları deneyin.. lens.com bakın, abd'den 5 iş gününde kargo yapıyorlardı sanırım. - 30-03-2024, 01:25:35site bütçemin üstünde hocam vergi falan çıkıyor ya teşekkür ederimanilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle