• 30-03-2024, 01:06:06
    #1
    Backlink = Güven 🔗
    Merhaba astigmat göz bozukluğum var. Uygun lens yok özel yapılması gerekiyor ama 1 numaraya kadar yakın lens var bunu alsam bir sorun yaşar mıyım. Batma vs. gibi bi etkisi oluyor mu yoksa sadece görmede 1 numara az mı görürüm
  • 30-03-2024, 01:12:39
    #2
    Astigmatlı göz sürekli odaklanmak ister odaklanma bozukluğu olduğundan zor olur başve göz agrın olır en uygınu bulman önemli batma olmaz
  • 30-03-2024, 01:14:02
    #3
    Backlink = Güven 🔗
    Akbey06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Astigmatlı göz sürekli odaklanmak ister odaklanma bozukluğu olduğundan zor olur başve göz agrın olır en uygınu bulman önemli batma olmaz
    bende göz ve baş ağrısı olmuyor hocam gözlükte deneyimlediğim bu ama lensi de deneyeceğim 🙏
  • 30-03-2024, 01:14:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ben de burun ameliyatı oldum,lens geçmem gerekiyor. Miyop ve astigmat var. Özel yapım olayı nedir acaba?
  • 30-03-2024, 01:15:28
    #5
    Backlink = Güven 🔗
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben de burun ameliyatı oldum,lens geçmem gerekiyor. Miyop ve astigmat var. Özel yapım olayı nedir acaba?
    hocam benim numaram yüksek 4 5 numara astigmatım var piyasada en iyisi 2.75 astigmattı sanırım özel yapım da sana özel numaran kaçsa ona göre yapıyorlar işte
  • 30-03-2024, 01:16:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Anladım hocam teşekkür ederim. Geçmiş olsun. Umarım en uygununu bulursunuz
  • 30-03-2024, 01:17:20
    #7
    Backlink = Güven 🔗
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam teşekkür ederim. Geçmiş olsun. Umarım en uygununu bulursunuz
    teşekkür ediyorum hocam size de gecmis olsun 🙏
  • 30-03-2024, 01:18:28
    #8
    Salihcanbolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam benim numaram yüksek 4 5 numara astigmatım var piyasada en iyisi 2.75 astigmattı sanırım özel yapım da sana özel numaran kaçsa ona göre yapıyorlar işte
    net göremezsin 2.75 ile ama yeterli olabilir, batma vs numara ile ilgili değil.

    Tavsiyem biofinity yüksek numaralı lensler var, onları deneyin.. lens.com bakın, abd'den 5 iş gününde kargo yapıyorlardı sanırım.
  • 30-03-2024, 01:25:35
    #9
    Backlink = Güven 🔗
    anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    net göremezsin 2.75 ile ama yeterli olabilir, batma vs numara ile ilgili değil.

    Tavsiyem biofinity yüksek numaralı lensler var, onları deneyin.. lens.com bakın, abd'den 5 iş gününde kargo yapıyorlardı sanırım.
    site bütçemin üstünde hocam vergi falan çıkıyor ya teşekkür ederim