Merhaba astigmat göz bozukluğum var. Uygun lens yok özel yapılması gerekiyor ama 1 numaraya kadar yakın lens var bunu alsam bir sorun yaşar mıyım. Batma vs. gibi bi etkisi oluyor mu yoksa sadece görmede 1 numara az mı görürüm