hocam benim numaram yüksek 4 5 numara astigmatım var piyasada en iyisi 2.75 astigmattı sanırım özel yapım da sana özel numaran kaçsa ona göre yapıyorlar işte
net göremezsin 2.75 ile ama yeterli olabilir, batma vs numara ile ilgili değil.
Tavsiyem biofinity yüksek numaralı lensler var, onları deneyin.. lens.com bakın, abd'den 5 iş gününde kargo yapıyorlardı sanırım.