SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben de burun ameliyatı oldum,lens geçmem gerekiyor. Miyop ve astigmat var. Özel yapım olayı nedir acaba?
hocam benim numaram yüksek 4 5 numara astigmatım var piyasada en iyisi 2.75 astigmattı sanırım özel yapım da sana özel numaran kaçsa ona göre yapıyorlar işte