Herşey insanın kendi elinde; oturup kaderinize razı geleceğinize,konfor alanınızdan çıkın..
Risk alın..
Yurtdışına yerleştim,yaşadığım şehirde dönerci yok,buranın ilk dönercisi ben olacağım mesela
Herşey insanın kendi elinde; oturup kaderinize razı geleceğinize,konfor alanınızdan çıkın..
Risk alın..
Yurtdışına yerleştim,yaşadığım şehirde dönerci yok,buranın ilk dönercisi ben olacağım mesela
Hocam giden nasıl gittiğini söylemiyor? Yalan yanlış bilgiler dolaşıyor sonra hevesleniyoruz gidelim diyoruz millet birbirini dolandırıyor gidene kadar türlü türlü şeyler var.. Siz nasıl gidebilmeyi başardınız? Keşke hepimizin elinden gelse de gençler olarak kurtarsak hayatımızı
Cehalet aldı başını gidiyor.
Bunun bir numaralı faktörü ise, insanlara gaz aşılayan televizyon kanallarıdır.
Çıkıyor badana boyalı spiker milleti saçma sapan gaza getiriyor. Ancak iktidarın 1 yanlışını söyleyemiyor ki biliyor başına geleceğini.
Bana göre insanların beynini bulandıran her şey iktidara göre bulunmaz nimet. Saçma sapan diziler, tiktok vs .
ancak bilgi verici gerçekleri gösteren içerikler saniyeler içerisinde engellenir.
Bende onlardan biriyim artık madem değiştiremiyorum ve sonuç onlarıda benide yakacak bir bidon benzin aldım hadi hep birlikte yanalım diyorum nerede cahil varsa dostumdur.