gosha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herşey insanın kendi elinde; oturup kaderinize razı geleceğinize,konfor alanınızdan çıkın..
Risk alın..
Yurtdışına yerleştim,yaşadığım şehirde dönerci yok,buranın ilk dönercisi ben olacağım mesela
Hocam giden nasıl gittiğini söylemiyor? Yalan yanlış bilgiler dolaşıyor sonra hevesleniyoruz gidelim diyoruz millet birbirini dolandırıyor gidene kadar türlü türlü şeyler var.. Siz nasıl gidebilmeyi başardınız? Keşke hepimizin elinden gelse de gençler olarak kurtarsak hayatımızı