Konu
Ülke Maalesef Gittikçe Kötüye Gidiyor.
29-03-2024, 02:17:37
#4
gosha
Herşey insanın kendi elinde; oturup kaderinize razı geleceğinize,konfor alanınızdan çıkın..
Risk alın..
Yurtdışına yerleştim,yaşadığım şehirde dönerci yok,buranın ilk dönercisi ben olacağım mesela