• 28-03-2024, 07:17:14
    #10
    R10.NET'in Bence En İyisi
    koyut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temmuzda da ara zam yiyor hocam. Ben 2022 de temmuzdan sonra ödedim 80 bin verdim eğer temmuzdan önce ödeseydim 63 falandı. Kısacası memur maaşı ne oranda artarsa o oranda zam geliyor
    Benim bildiğim kadarıyla dolara sabitlenmiş olması lazım
  • 28-03-2024, 07:28:57
    #11
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bildiğim kadarıyla dolara sabitlenmiş olması lazım
    Dolar + Memur Zammı

    "Bedelli başvuru ücretleri memur maaşı endekslidir bu nedenle her yıl Ocak ve Temmuz ayında belirlenmiş olan memur maaşı katsayısına göre düzenli olarak yeniden hesaplanır. "

    Kaynak: https://tr.wikipedia.org/wiki/Bedelli_askerlik
  • 28-03-2024, 07:30:05
    #12
    speedev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden 2 milyona çıkmasını istiyorsunuz? Zorunuza mı gidiyor insanların bedelli askerlik yapması?
    Niye zoruma gitsin askerlik vatani görev herkes eşit olmalı herkes yapmalı korkun varsa bedeli yapabilirsin tabi + olarak senin gibi saygısız gençlik yetişiyor Allah sonumuzu hayır etsin