koyut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temmuzda da ara zam yiyor hocam. Ben 2022 de temmuzdan sonra ödedim 80 bin verdim eğer temmuzdan önce ödeseydim 63 falandı. Kısacası memur maaşı ne oranda artarsa o oranda zam geliyor
Benim bildiğim kadarıyla dolara sabitlenmiş olması lazım