SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bildiğim kadarıyla dolara sabitlenmiş olması lazım
Dolar + Memur Zammı

"Bedelli başvuru ücretleri memur maaşı endekslidir bu nedenle her yıl Ocak ve Temmuz ayında belirlenmiş olan memur maaşı katsayısına göre düzenli olarak yeniden hesaplanır. "

Kaynak: https://tr.wikipedia.org/wiki/Bedelli_askerlik