• 24-03-2024, 01:10:03
    #10
    WebAli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünya geçici olsa bile güzel bir hayatımız olabilirdi, 12 saat çalışmadan, ne bilim adaletli düzen, kaosuz düzen.

    Doğrudur hocam haklısın elbet olabilirdi ama kimi varlıkla kimi yoklukla sınanır bak elin ayağın tutuyor düşüncelerini yazabiliyorsun ya yağamasaydın bunun için her halimize şükür
  • 24-03-2024, 01:16:35
    #11
    WebAli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17 yaşında kadar namaz kılan, oruç tutan, cemaatlerden çıkmayan, Kur'an okuyan ve öğreten biriydim. Sonra hayatımız 360 derece değişti maddi, manevi, hastalık ve aile sorunlar bunalıma girdim. Bıraktım yukarda saydıklarımı inancım azalıyor yavaş yavaş.

    Zorba görmüş bir gencim okulda işte orda şurda sosyal anksiyete bozukluğu çıktı, epilepsi iyileşti gibi sonra ürolojik sorun çıktı devam ediyor da, aile ayrı, huzur yok vb int1harın eşiğinden 7 8 defa döndüm. Sürekli çöküşler yaşıyorum. Mutlu değilim bıkmış durumdayım.

    Allah kulunu seviyorsa böyle dert hastalık mı verir? Kafam almıyor.
    Buraya bu kadar kendini anlatabilecek kadar fırsatı bulduğuna dair şükür etmelisin. Her halimize şükür etmeliyiz.

    Hiç bir şey yapamıyor isen Gazze'li çocukları gözünün önüne getir. Hiç birimiz onlar kadar AÇ, SUSUZ ve ÇARESİZ değiliz ki, halen MEHDİ'nin geleceğine ve ALLAH'tan kendilerine bir yardım eli uzatılacağına inanıyorlar.

    3 günlük dünya için İSYAN etmeye, AHİRET hayatımızdan çalmaya hiç lüzum yok. Veren de O, alanda O değil mi ?

    Dünyaya geldiğimizde her şeyden habersizdik. Bu hale bizi getiren kim Yüce Allah değil mi ? Bırakın gelen Allah'tan gelsin.

    Gel Görelim MEVLAM neyler, Neylerse güzel eyler...

    Hamdü senalar olsun...
  • 24-03-2024, 01:18:11
    #12
    Kurumsal PLUS
    Yanlış anlamayın ama hayatınızdaki kötü olayları dine bağlamak yerine kendinize bağlarsanız sorunu daha hızlı çözebilir ya da mantıklı düşünebilirsiniz. “Hayatımda şu olay oldu yardım et yarabbim” diyerek el açıp sadece dua etmekle olmuyor bu işler. Herkes bir dönem zorluk çeker veya çekmeye devam eder. Ne demişler “Önce deveni bağla, sonra Allah'a tevekkül et!”
  • 24-03-2024, 01:23:45
    #13
    WebAli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17 yaşında kadar namaz kılan, oruç tutan, cemaatlerden çıkmayan, Kur'an okuyan ve öğreten biriydim. Sonra hayatımız 360 derece değişti maddi, manevi, hastalık ve aile sorunlar bunalıma girdim. Bıraktım yukarda saydıklarımı inancım azalıyor yavaş yavaş.

    Zorba görmüş bir gencim okulda işte orda şurda sosyal anksiyete bozukluğu çıktı, epilepsi iyileşti gibi sonra ürolojik sorun çıktı devam ediyor da, aile ayrı, huzur yok vb int1harın eşiğinden 7 8 defa döndüm. Sürekli çöküşler yaşıyorum. Mutlu değilim bıkmış durumdayım.

    Allah kulunu seviyorsa böyle dert hastalık mı verir? Kafam almıyor.
    Şunu düşünebiliriz Allah sevdiği kula böyle yaparsa Şeyhleri, İmamları, Hocaları ve Din adamı rolüne girmişleri hiç mi sevmiyor ki hayallatı 4/4'lük rahat ve bolluk içinde ? sadece düşünelim?
  • 24-03-2024, 04:21:42
    #14
    WebAli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17 yaşında kadar namaz kılan, oruç tutan, cemaatlerden çıkmayan, Kur'an okuyan ve öğreten biriydim. Sonra hayatımız 360 derece değişti maddi, manevi, hastalık ve aile sorunlar bunalıma girdim. Bıraktım yukarda saydıklarımı inancım azalıyor yavaş yavaş.

    Zorba görmüş bir gencim okulda işte orda şurda sosyal anksiyete bozukluğu çıktı, epilepsi iyileşti gibi sonra ürolojik sorun çıktı devam ediyor da, aile ayrı, huzur yok vb int1harın eşiğinden 7 8 defa döndüm. Sürekli çöküşler yaşıyorum. Mutlu değilim bıkmış durumdayım.

    Allah kulunu seviyorsa böyle dert hastalık mı verir? Kafam almıyor.
    Kafanın almaması normal zaten. Allah varsa sevdiğine niye sıkıntı versin. Şimdi biri çıkar der e sınaaavvvvv. He kardeşim sınav sevdiğini sınavı gelmesin diye uğraşıyor sevmediğini torpille geçiriyor.