Dünya geçici olsa bile güzel bir hayatımız olabilirdi, 12 saat çalışmadan, ne bilim adaletli düzen, kaosuz düzen.
Doğrudur hocam haklısın elbet olabilirdi ama kimi varlıkla kimi yoklukla sınanır bak elin ayağın tutuyor düşüncelerini yazabiliyorsun ya yağamasaydın bunun için her halimize şükür