Yanlış anlamayın ama hayatınızdaki kötü olayları dine bağlamak yerine kendinize bağlarsanız sorunu daha hızlı çözebilir ya da mantıklı düşünebilirsiniz. Hayatımda şu olay oldu yardım et yarabbim diyerek el açıp sadece dua etmekle olmuyor bu işler. Herkes bir dönem zorluk çeker veya çekmeye devam eder. Ne demişler Önce deveni bağla, sonra Allah'a tevekkül et!