• 23-03-2024, 14:49:30
    #28
    Ahhh azize ahh banlanmasaydın iyiydi
  • 23-03-2024, 15:09:11
    #29
    Kendi kendilerinin kuyusunu kazıyor bu insanlar.

    > Üslup
    > Doğru iletişim
    > Saygı

    Bunlar kâfi gelecektir. Niye bu kadar sabırsızsınız ki arkadaşlar. Gerek yok.
  • 23-03-2024, 15:18:35
    #30
  • 23-03-2024, 15:27:07
    #31
    insanları anlamak çok zor
  • 23-03-2024, 15:41:31
    #32
    Aramızdan ayrılanlar.
  • 23-03-2024, 17:29:04
    #33
    Konuya girmeden önce başlığın üslubu bile bize nasıl bir iletişim hatası olduğunu ve aslında neyin yanlış yapıldığını gösteriyor
  • 23-03-2024, 19:55:52
    #34

    Küfür eder gibi mesaj yazmış bir de üste çıkmaya çalışıyor.Emrivaki konuşmuş bir de konu açıyor
    Gereği yapılsın ve bize dönüş sağlansın yazmış.
    Sonuç Gereği yapılmış ve dönüş sağlanmış
    Coşkun çetin yine kibar davranmış ben olsam neler derdim Allah bilir.
  • 23-03-2024, 20:57:00
    #35
    fâni editör.
    İnsan askerdeyken envai çeşit insan görüyor ve vay be ne insanlar varmış diyor. İnsan r10’dayken askerliğinde gördüğünden daha fazlasını görüp yine vay be ne insanlar varmış diyor. Başka nerde var bu kadar çeşit? Oraya da gidip vay be ne insanlar varmış diyim.
  • 23-03-2024, 21:16:08
    #36
    üslubun ne derece önemli olduğunu bu konu da anlamış olduk, bu şekilde olan arkadaşlara umarım örnek olmuştur.