Küfür eder gibi mesaj yazmış bir de üste çıkmaya çalışıyor.Emrivaki konuşmuş bir de konu açıyor
Gereği yapılsın ve bize dönüş sağlansın yazmış.
Sonuç Gereği yapılmış ve dönüş sağlanmış
Coşkun çetin yine kibar davranmış ben olsam neler derdim Allah bilir.