Küfür eder gibi mesaj yazmış bir de üste çıkmaya çalışıyor.Emrivaki konuşmuş bir de konu açıyor

Gereği yapılsın ve bize dönüş sağlansın yazmış.
Sonuç Gereği yapılmış ve dönüş sağlanmış

Coşkun çetin yine kibar davranmış ben olsam neler derdim Allah bilir.