İnsan askerdeyken envai çeşit insan görüyor ve vay be ne insanlar varmış diyor. İnsan r10’dayken askerliğinde gördüğünden daha fazlasını görüp yine vay be ne insanlar varmış diyor. Başka nerde var bu kadar çeşit? Oraya da gidip vay be ne insanlar varmış diyim.